Eski CD Project Red çalışanları yeni bir oyun stüdyosu oluşturdu. Yeni stüdyonun yayınladığı ilk oyunla ilgili ilk detaylar stüdyonun kurucularından geldi.
Cyber Punk 2077 ve The Witcher Series gibi popüler oyunların yaratıcısı olan CD Project Red’in (CDPR) 4.444 eski çalışanı, yeni bir oyun stüdyosu kurdu. ‘Rebel Wolves’ isimli bir stüdyo henüz yolun başında olsa da ilk sızıntılar hakkında ilk detaylar geçen Çarşamba paylaşılmıştı.
Witcher 3 oyunun kayıtları PC’ye nasıl aktarılır?
Studio’nun kurucu ortağı Konrad Tomaszkiewicz, The Verge’de yeni oyun stüdyosu hakkında bir açıklama yayınladı. Tomaszkiewicz’in söylemek zorunda olduğu şey, özellikle The Witcher hayranları çok heyecanlı olabilir.
Bu oyun The Witcher 3: Wild Hunt’ın manevi devamı olabilir
Tomaszkiewicz’e göre Rebel Wolves’un ilk oyunu The Witcher 3: Wild Hunt’ın manevi devamı olabilir. Stüdyonun ilk oyununu “karanlık fantezi, açık dünya AAA RPG” olarak nitelendiren Tomaszkiewicz, oyunun daha önce The Witcher 3’te ve ekibin Cyberpunk 2077’de çalışmış olan Jakup Szmazek’in yeniden çevrimi olduğunu belirtti. Kendisi artık başka bir iş arkadaşı.
Rebel Wolves kurucusu şu açıklamayı yaptı;
“The Witcher 3’ün Blood and Wine ek paketine benzer bir kapsama sahip olacak, ancak çok daha az doğrusal olacak”
Ancak kesin bir şey söylemek için henüz çok erken çünkü Rebel Wolves henüz emekleme aşamasında. Tomaszkiewicz, Rebel Wolves’u finanse ettiğini ve stüdyonun bu yolculukta ortaklar aradığını, ana hedeflerinin yaklaşık 80 kişiyi ağırlayabilecek orta büyüklükte bir stüdyo yaratmak olduğunu söylüyor. Tomaszkiewicz, stüdyonun ilk oyunu için 2025 yılını düşünüyor.
Geliştiriciler oyunları etkilemek istiyor
Tomaszkiewicz, “İnsanların birbirini desteklediği ve büyümesine yardımcı olduğu, her oyun önemli olduğu bir yer yaratmak istedik” diyor. Bu önemli karar asi kurt tarafından şeffaf bir şekilde verilecek ve her geliştiricinin birden fazla koşulu olacak, bu da daha önce hiç tanışmadığınız bir menajerin vizyonunu uygulamaya koymak yerine birlikte oluşturdukları oyunlar üzerinde önemli bir etkiye sahip olacak.
Tomaszkiewicz, Cyberpunk 2077’de karşılaşılan sorunlardan farklı olarak doğru planlama ve zamanlama sayesinde büyük ve eksiksiz oyunların sorunsuz bir şekilde yapılabileceğini ve yönetici ve geliştiricilerin Rebel Wolves üzerinde birlikte çalışacağını belirterek; Ortak hedeflerinin çalışma ortamları ile özel yaşamları arasında bir denge kurmak olacağını söylüyorlar. Tomaszkiewicz, oyunu oluşturma sürecinin son derece zorlu olduğunu söyleyerek, aynı anda sürecin tadını çıkarmanın hala mümkün olduğunu da sözlerine ekledi.
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?