Geliştirici, stüdyo olarak hizmet veren Sloclap’ın yapmış olduğu açıklamalara göre, Sifu yalnızca üç hafta içerisinde bir milyon satış barajını geride bıraktı. Sloclap, paylaşmış olduğu bir basın bülteninde oyun ile ilgili olarak haberleri ve çeşitli ilginç istatistikleri dile getirdi.
GamesRadar+ tarafından yapılan haberlere göre Sloclap’ın baş yapımcısı olan Pierre Tarno yaptığı açıklamada, “Sifu’nun hem hayranlardan hem de basından aldığı tepki, bizi çok heyecanlandırdı. En sevdiğimiz kung fu filmlerine saygı duruşunda bulunan özgün bir kung fu aksiyon oyunu meydana getirmek için yola çıktık.” dedi.
8 Şubat’ta PC ve PlayStation 5 için piyasaya sürdüğünden bu yana, Sifu oyuncular tarafından toplam olarak 10 milyon saatin üzerinde oynandı. Buna ek olarak aynı zamanda oyuncuların %45’inden daha fazlası, oyunun can sıkıcı olarak görülen ikinci seviyesini geride bırakmayı başardı. 150.000’den fazla oyuncu ise oyunun son boss’u olan Yang’ı alt etmeyi başardı. Sifu, oyuncuların bir düşmanı yok etmek için tekrarladıkları denemeleri sırasında onları hayata çevirebilen büyülü bir kolyelere güvenmeleri gerektiği hayali bir Çin şehrinde geçiyor.
XBOX Game Pass’e Mart 2022’de eklenecek oyunlar
Klasik kung fu filmlerini andıran dövüş tarzlarının kullanıldığı oyunda dirençli olarak hareket etmeli ve gelecekteki zorlukların üstesinden gelmek adına tekrar tekrar denemeye devam etmeniz gerekir. Fakat oyunda sizi yeniden canlandıran büyülü kolyeyi kullanmanın bir karşılığı olacaktır. Bir dövüşte yenilgiye uğrayıp öldüğünüzde, karakteriniz yaşlanır ve bu yaşlılık, karakteriniz çok yaşlanıp ölene kadar devam eder. Bu sebeple de oyunda tekrar tekrar en başa dönerek her bölümü mümkün olduğunca az yaşlanarak geçmeye çalışmak gerekecek.